Několik slov o nás
Několik slov o nás
Několik slov o nás
Inovativní přístup a kvalitní strategie
Společnost Revenue Bakers, založená v Praze v roce 2024, nabízí unikátní řešení v oblasti revenue managementu. Specializujeme se na odborné strategie, které pomáhají hotelům a ubytovacím zařízením dosáhnout maximálních tržeb a efektivně spravovat prodejní kanály.
Inovativní přístup a kvalitní strategie
Společnost Revenue Bakers, založená v Praze v roce 2024, nabízí unikátní řešení v oblasti revenue managementu. Specializujeme se na odborné strategie, které pomáhají hotelům a ubytovacím zařízením dosáhnout maximálních tržeb a efektivně spravovat prodejní kanály.
Inovativní přístup a kvalitní strategie
Společnost Revenue Bakers, založená v Praze v roce 2024, nabízí unikátní řešení v oblasti revenue managementu. Specializujeme se na odborné strategie, které pomáhají hotelům a ubytovacím zařízením dosáhnout maximálních tržeb a efektivně spravovat prodejní kanály.
Inovativní přístup a kvalitní strategie
Společnost Revenue Bakers, založená v Praze v roce 2024, nabízí unikátní řešení v oblasti revenue managementu. Specializujeme se na odborné strategie, které pomáhají hotelům a ubytovacím zařízením dosáhnout maximálních tržeb a efektivně spravovat prodejní kanály.
Zkušenosti v oboru
Jmenuji se Roman Slezáček, majitel Revenue Bakers, s více než 15 lety praxe v oblasti revenue managementu. Své zkušenosti jsem sbíral během působení v hotelovém řetězci Four Seasons, a to jak v Praze, tak v ikonickém hotelu ve Florencii.
V roli regionálního kouče pro revenue management v oblasti EMEA jsem rozvinul silné analytické schopnosti, díky kterým dokážu rozpoznat trendy a dynamiku trhu. Tuto odbornou znalost přenáším do komplexních, na míru šitých řešení, která odpovídají specifickým potřebám každého klienta.



Hodnoty, které nás posouvají vpřed
Individuální přístup
Vytváříme strategie a postupy na míru, které přesně odpovídají konkrétním potřebám a cílům klienta.
Individuální přístup
Vytváříme strategie a postupy na míru, které přesně odpovídají konkrétním potřebám a cílům klienta.
Individuální přístup
Vytváříme strategie a postupy na míru, které přesně odpovídají konkrétním potřebám a cílům klienta.
Data a analytika na prvním místě
Zakládáme si na podrobných analýzách a aktuálních trendech trhu, což zaručuje efektivní strategie a maximální výnosy.
Data a analytika na prvním místě
Zakládáme si na podrobných analýzách a aktuálních trendech trhu, což zaručuje efektivní strategie a maximální výnosy.
Data a analytika na prvním místě
Zakládáme si na podrobných analýzách a aktuálních trendech trhu, což zaručuje efektivní strategie a maximální výnosy.
Trénink a vzdělávání
Otevřená a jasná komunikace je základem naší spolupráce, aby klienti měli vždy jasný přehled o výsledcích a postupu.
Trénink a vzdělávání
Otevřená a jasná komunikace je základem naší spolupráce, aby klienti měli vždy jasný přehled o výsledcích a postupu.
Trénink a vzdělávání
Otevřená a jasná komunikace je základem naší spolupráce, aby klienti měli vždy jasný přehled o výsledcích a postupu.
Dlouhodobý růst
Cílem je nejen okamžité zvýšení tržeb, ale především dlouhodobá udržitelnost a růst ziskovosti.
Dlouhodobý růst
Cílem je nejen okamžité zvýšení tržeb, ale především dlouhodobá udržitelnost a růst ziskovosti.
Dlouhodobý růst
Cílem je nejen okamžité zvýšení tržeb, ale především dlouhodobá udržitelnost a růst ziskovosti.
Naše případové studie
Naše případové studie
Naše případové studie

Global Events & Revenue Management: How the 2026 FIFA World Cup Could Shift Demand Away from Europe
Global Events & Revenue Management: How the 2026 FIFA World Cup Could Shift Demand Away from Europe

Global Events & Revenue Management: How the 2026 FIFA World Cup Could Shift Demand Away from Europe
Global Events & Revenue Management: How the 2026 FIFA World Cup Could Shift Demand Away from Europe

Why EVERY Hotel Should Project Room Revenue 5–10 Years Ahead and Build Hypotheses Around It.
Why EVERY Hotel Should Project Room Revenue 5–10 Years Ahead and Build Hypotheses Around It.

Why EVERY Hotel Should Project Room Revenue 5–10 Years Ahead and Build Hypotheses Around It.
Why EVERY Hotel Should Project Room Revenue 5–10 Years Ahead and Build Hypotheses Around It.

How a Prague boutique hotel grew Expedia room revenue share from 3% to 11.5% in 5 months
How a Prague boutique hotel grew Expedia room revenue share from 3% to 11.5% in 5 months

How a Prague boutique hotel grew Expedia room revenue share from 3% to 11.5% in 5 months
How a Prague boutique hotel grew Expedia room revenue share from 3% to 11.5% in 5 months

How a Prague boutique hotel grew Expedia room revenue share from 3% to 11.5% in 5 months
How a Prague boutique hotel grew Expedia room revenue share from 3% to 11.5% in 5 months

Why EVERY Hotel Should Project Room Revenue 5–10 Years Ahead and Build Hypotheses Around It.
Why EVERY Hotel Should Project Room Revenue 5–10 Years Ahead and Build Hypotheses Around It.

Global Events & Revenue Management: How the 2026 FIFA World Cup Could Shift Demand Away from Europe
Global Events & Revenue Management: How the 2026 FIFA World Cup Could Shift Demand Away from Europe
Odebírejte náš newsletter
Zajímavé informace ze světa Revenue managementu
© 2024 Revenuebakers s.r.o., IČO: 21910057, web vytvořilo cognito.cz, s.r.o
Odebírejte náš newsletter
Join our newsletter to stay up to date on features and releases.
© 2024 Revenuebakers s.r.o., IČO: 21910057, web vytvořilo cognito.cz, s.r.o
Odebírejte náš newsletter
Join our newsletter to stay up to date on features and releases.
© 2024 Revenue Bakers, vytvořilo cognito.cz, s.r.o




